
- Ostoehdot
- Toimitustiedot
- Palautustiedot
- Tietosuojakäytäntö
Palautukset – Peruutusoikeus – Avoin osto
Laissa säädetyn 14 päivän peruutusoikeuden lisäksi, etämyynti- ja kotimyynnin lain (SFS 2005:59) mukaan, sinulla on oikeus palauttaa tuote vielä 16 päivän ajan liikkuvalla toimituskululla, joka on 10 prosenttia tuotteen ostohinnasta. Alin palautuskulu on 49 kruunua. Jotta avoimen oston vaatimukset täyttyvät, tuotteen tulee olla avaamaton ja palautettava alkuperäispakkauksessa sekä samassa määrässä paketteja kuin saapuessa. Huomaa, että olet vastuussa seuraavista palautuksessa:
- Palautuksen rekisteröimisestä ja ilmoittamisesta ostopalveluehtojemme mukaisesti lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@dangarden.se. Ilmoita tilausnumero, nimi, yhteystiedot ja tuote.
- Palautuskuljetuksesta ja mahdollisista vahingoista, jotka voivat syntyä.
- Suuremmat lähetykset noudetaan aina päivällä pakattuna maantasolta, ja olet vastuussa saatavuudesta.
Poikkeuksena edellä mainituista ovat tilaus tuotteet, eli tuotteet, jotka on valmistettu erityisestä pyynnöstä tai henkilökohtaisista toiveista, eikä niitä varastoida. Sekä hygieniatuotteet, kuten sängyt, patjat ja sängyntekstiilit, jos pakkaus on avattu. Näitä artikkeleita pidetään silloin käytettyinä, eikä niitä voi palauttaa. Valitusta maksutavasta riippuen summa maksetaan mahdollisimman pian, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa vastaanotetusta palautuksesta.
Jos olet katunut ostostasi ja haluat peruuttaa tilauksen, pyydämme sinua ottamaan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme ilmoittaaksesi tästä. Mikäli tilaus on jo lähetetty, peruutuksesta peritään maksu noutamatta jääneestä lähetyksestä.
Ilmoita palautuksesta
Ilmoittaaksesi palautuksesta Dangardenille toimi seuraavasti:
- Varmista, että sinulla on kaikki pakkausmateriaalit saatavilla, mukaan lukien mahdollinen lavat.
- Pakkaa ja valokuvaa pakkaus ja lähetä kuva yhdessä tilausnumeron ja palautussyyn kanssa info@dangarden.se.
- Odota hyväksyntää palautusosastoltamme ja nouto-ohjeita kuljetusyhtiöltä.
Jos yllä olevat kriteerit eivät täyty, Dangardenilla on oikeus kieltäytyä palautuksesta, ellei mahdollisia virheitä korjata. Toimituskulut ja lisäpalvelut katsotaan käytetyiksi kertapalveluiksi, eikä niitä palauteta eikä niitä voi käyttää uudelleen.
Reklamaation tai kuljetusvaurion ilmoittaminen
Jos katsoit, että tuotteesi on virheellinen, puutteellinen tai vaurioitunut, sinulla on kuluttajansuojalain (SFS 1990:932) mukaan oikeus reklamoida tuotetta. Reklamaatio-oikeus on voimassa kolme vuotta, josta ensimmäinen vuosi on takuuvuosi, jolloin Softa Home toimii todisteena.Seuraavien kahden vuoden aikana astuu voimaan reklamaatio-oikeus, jossa sinun asiakkaana on pystyttävä todistamaan, että vika on alkuperäinen ja liittyy valmistusvirheeseen. Huomaa, että vika on ilmoitettava kohtuullisessa ajassa.
Näkyvistä kuljetusvaurioista on ilmoitettava kuljetusyhtiölle heti vastaanottamisen yhteydessä, ja tämä on lisättävä lähetysluetteloon. Muut kuljetusvauriot on ilmoitettava välittömästi 24 tunnin kuluessa Dangardenille sähköpostitse tai puhelimitse. Muussa tapauksessa kuljetusyhtiö ei hyväksy reklamaatiota, jolloin korvaus jää saamatta. Dokumentoi vahinko prosessin helpottamiseksi ja nopeuttamiseksi. Sinä vastaat siitä, että tarkistat tavarat huolellisesti ja ilmoitat mahdollisista vioista, vaurioista tai poikkeamista ennen kuin allekirjoitat asiakirjoja. Tämä on tärkeää turvallisuutesi vuoksi, jotta voimme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla, jos mahdollinen kuljetusvaurio havaitaan.
Reklamaatiot, jotka voidaan luokitella normaaliksi kulumiseksi, eivät tule hyväksytyiksi.
Tilaa Dangarden uutiskirje saadaksesi eksklusiivisia tuotteita, uusia tuotteita ja sneaker-lanseerauksia.
